zaterdag 22 september 2018

Eerste lustrum weblog Bedrijfskunde



In het najaar van 2012 ben ik begonnen om digitaal te publiceren op dit weblog. Allereerst met de bedoeling  om eerdere publicaties vast te leggen en toegankelijk te maken voor een breder publiek en voor onbepaalde tijd. Later heb ik het uitgebreid met artikelen waarin ik mijn jarenlange lessen HRM, MVO en Organisatiecultuur aan de Hogeschool Fontys voor Technische bedrijfskunde studenten heb omgewerkt naar beknopte artikelen waarin mijn visie wordt doorgegeven.

Meer recentelijk heb ik een aantal artikelen geschreven waarin ik het werk van studenten bij projecten, stages dan wel hun afstuderen kort heb beschreven en mogelijk voorzien van afbeeldingen.  

Met enige trots is het bestand nu inmiddels gegroeid tot bijna zestig artikelen die zeker de moeite waard zijn. Dat blijkt ook uit het aantal bezoekers op deze website en dat zijn er zo'n 32.200 geweest door de jaren heen. Bij een aantal artikelen, een drietal, waren dat er meer dan 1000  en een achttal kregen er meer dan 500. Daarmee lijkt mijn opzet  geslaagd  en mijn oorspronkelijke bedoeling meer dan gerealiseerd.

Geïnteresseerd? Zie dan hieronder




Geen opmerkingen:

Een reactie posten